stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 10705
  • 07 آبان 1394 - 12:56
2

اعضای کنگره آمریکا از اوباما خواستند برای پایان جنگ یمن وارد عمل شود

نمایندگان کنگره آمریکا از رئیس‌جمهوری این کشور خواستند تا برای پایان دادن به تجاوزات عربستان علیه یمن تمامی تلاشهای دیپلماتیک را به کار گیرد.

قلم | qalamna.ir :

قلم به نقل از خبرگزاری یمنی سبأ، ۱۳ تن از نمایندگان کنگره آمریکا ضمن ابراز نگرانی نسبت به حضور این کشور در ائتلاف عربستان علیه یمن از باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا خواستند تا تمامی تلاش‌های دیپلماتیک را به منظور پایان دادن به بحران یمن از طریق راهکارهای مسالمت‌آمیز و برگزاری مذاکرات به کار گیرد.

این نمایندگان خطاب به اوباما اظهار داشتند که حضور آمریکا در تجاوزات عربستان علیه یمن از طریق ارائه کمک‌های اطلاعاتی و لجستیکی و مجهز کردن آن به تجهیزات نظامی موجب نگرانی این مسوولان نسبت به مسئولیت آمریکا در افزایش قربانیان این بمباران هوایی شده است.

نمایندگان کنگره آمریکا از اوباما خواستند تا برای پایان دادن به کشتار بیشتر غیرنظامیان یمن که موجب ایجاد تراژدی انسانی و کشتار بیش از ۲۱۰۰ تن تاکنون شده است، تلاش کند.

این نمایندگان همچنین با اشاره عفو بین‌الملل مبنی بر کشته شدن ۲۱۰۰ تن از جمله ۴۰۰ کودک در تجاوزات عربستان علیه یمن اظهار داشتند که باید تلاش‌هایی به منظور ایجاد راهکاری برای پایان دادن به درگیری‌ها از طریق گفت‌وگو و با حضور کشورهای عربی در این مذاکرات صورت گیرد.

اعضای کنگره آمریکا همچنین تاکید کردند که ملت یمن و نزدیکان آن‌ها در آمریکا از اعضای کنگره می‌خواهند که برای دستیابی به تمامی راه‌های ممکن که موجب برقراری صلح در یمن می‌شود، تلاش کنند.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.