stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 10697
  • 07 آبان 1394 - 12:45
1

سونامی بیماری‌های قلبی و عروقی در کشور

رئیس سازمان جمعیت داوطلبان هلال احمر کشور در دیدار با استاندار قزوین اعلام کرد: در کشور سونامی بیماری‌های قلبی و عروقی در حال وقوع است.

قلم | qalamna.ir :

فرحناز رافع در دیدار با مرتضی روزبه استاندار قزوین اظهار کرد: در حال حاضر در کشور سونامی بیماری‎های قلبی و عروقی در حال وقوع است که تعداد مرگ و میر آن از کشته شدگان تصادفات جاده‌ای و حتی شهدای جنگ تحمیلی هم بیشتر است. وی افزود: برنامه‌ای در آینده نزدیک به نام سفرنامه سلامت در استان قزوین اجرا خواهد شد که هدف از آن تغییر در نوع نگاه مردم به سبک زندگی‌شان است. رئیس سازمان جمعیت داوطلبان هلال احمر کشور تصریح کرد: سفرنامه سلامت شامل پیگیری و اجرای یکسری برنامه‌های فرهنگی شامل چادرهای سلامت، تونل سلامت و خدمات سلامت محور است که به مردم ارائه خواهد شد.

 

رافع ادامه داد: این برنامه‌ها به صورت رایگان در قالب برنامه‌های شاد توسط مشاوران تغذیه، پزشکان متخصص و روحانیون اجرایی می‌شود. وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های این سفرنامه ویزیت رایگان، سیستم ارجاع بیمار به بیمارستان‌های پایتخت است که بدون هیچ گونه هزینه‌ای و به صورت رایگان ارائه خواهد شد. رئیس سازمان جمعیت داوطلبان هلال احمر کشور با اعلام اینکه در طی این مراسم برنامه باران مهربانی که جهت مشارکت‌های مردمی و کمک‌های خیران است نیز برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این برنامه به کمک و یاری مسئولان خانه سلامت و امید در استان راه‌اندازی و عملیاتی خواهد شد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.