stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 1059
  • 09 شهریور 1394 - 14:39
1

گلایه همسر مرحوم بیت‌الله عباسپور از برخی مسوولان و دستگاه‌ها

همسر قهرمان فقید پرورش اندام ایران می‌گوید در زمان بیماری همسرش برخی از مسوولان و دستگاه‌ها همکاری لازم و مناسبی را برای طی کردن مراحل درمان زنده‌یاد بیت الله عباسپور نداشتند.

قلم | qalamna.ir :

1440661452071_abbaspour.jpgعباسپور، همسر زنده‌یاد بیت‌الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا با ابراز دلخوری از چگونگی مطرح شدن صحبت‌هایش در زمینه کمک نشدن به قهرمان پرورش اندام ایران، اظهارکرد: متاسفانه منظور من در این‌باره به شکلی نادرست مطرح شد. تمام مبالغی که برای کمک به بیت‌الله عباسپور در داخل کشور جمع‌آوری شده بود به دست ما رسید و برای کمک‌های خارجی نیز یک نفر معتمد برای دریافت این کمک‌ها راهی خارج کشور می‌شود.

وی ادامه داد: پس از آنکه دستیار ویژه رییس‌جمهور به ملاقات همسرم آمد قول داد تا تمام هزینه‌های درمانی او از سوی دولت پرداخت شود، اما متاسفانه در این میان دو هفته طول کشید تا دستور دستیار ویژه رییس‌جمهور پیگیری شود و بیشتر دلخوری من در این زمینه است.

همسر زنده‌یاد عباسپور با بیان اینکه بیمارستان برای عمل جراحی همسرش شرط پرداخت هزینه‌ها را گذاشته بود، اظهارکرد: حتی برای آخرین عمل او نیز بیمارستان شرط کرده بود که تا پول را واریز نکنید عمل جراحی انجام نمی‌پذیرد و برای همین مشکلاتی بوجود آمد.

او هم‌چنین با ابراز گلایه از برخی از مسوولین و دستگاه‌ها در زمینه عدم حمایت از همسر فقیدش، گفت: از برخی از دستگاه‌ها برای کم‌توجهی به بیت‌الله عباسپور گله‌مند هستم، بخصوص وزارت بهداشت. ما مدت‌ها به دنبال این بودیم که یک تیم پزشکی را با همکاری وزارت بهداشت برای پیگیری درمان همسرم به بیمارستان آتیه بیاوریم، ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد و با همکاری برخی از دوستان توانستیم یک تیم پزشکی را برای پیگیری درمان به بیمارستان بیاوریم.

وی درپایان خاطرنشان کرد: از تمام مردم و ورزشکارانی که در این مدت حمایت‌های بسیاری را از همسرم کردند تشکر می‌کنم و می‌خواهم از طریق این رسانه به آنها بگویم که من خاک پای همه آنها هستم. مردم همیشه به ما لطف دارند و بخاطر حمایت‌هایی که از ما داشتند و دارند از آنها متشکرم.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.