stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 105243
  • 25 فروردین 1399 - 11:59
6
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد:

خرید و فروش خودرو تقریبا به صفر رسیده است

خرید و فروش خودرو تقریبا به صفر رسیده است
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد گفت: خرید و فروش خودرو تقریبا به صفر رسیده است، به این دلیل که معامله‌ای انجام نشده قیمت‌ها نیز مشخص نخواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

حمیدرضا حیدری در گفت‌وگو با در خصوص وضعیت بازار خودرو، اظهار کرد: ما عملا از اواخر بهمن به دلیل ویروس کرونا تعطیل شدیم و تا ۲۳ فروردین تعطیل بودیم.

وی افزود: زمانی که بازار بسته باشد، قیمت‌ها نامشخص است و هیچ معامله‌ای هم انجام نشده که ببینیم وضعیت بازار چگونه است. از ۲۳ با انجام پروتکل‌های بهداشتی و با اعلام ستاد پیشگیری از ویروس کرونا، واحدهای صنفی ما از ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر شروع به فعالیت می‌کنند و در آینده مشخص خواهد شد که بازار چه وضعیتی پیدا خواهد کرد. با توجه به اینکه عموم مردم در قرنطینه هستند، بعید می‌دانم رونقی در بازار ایجاد شود.

حیدری بیان کرد: خرید و فروش خودرو تقریبا به صفر رسیده است. به این دلیل که معامله‌ای انجام نشده قیمت‌ها نیز مشخص نخواهد شد. از زمانی که بازار راکد شده و معامله‌ای انجام نشده، نه قیمت بالا و نه پایین مشخص است. نوسان قیمتی هم وجود نداشته زیرا بازار تعطیل بوده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد گفت: عواقب این وضعیت در یکی، دو ماه آینده مشخص می‌شود. این صنف هزینه‌بر است، اجاره‌های سنگین، مالیات بر ارزش افزوده، مالیات بر درآمد، هزینه کارگر و هزینه‌های جاری وجود دارد، اکثرا نیز مستاجر هستند و قطعا در آینده نزدیک خسارت سنگینی به آنان وارد خواهد شد که جبران آن سخت است ، بازار ۲۰ روز تا یک ماه دیگر خود را نشان می‌دهد.

هشتگ: , , , , ,
  • خبرنگار سیدشایان حسینی راد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.