stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 10454
  • 06 آبان 1394 - 12:38
3

پزشکیان: مردم با دلواپسان همراه نیستند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پاسخ به این سوال که چرا پس از تایید برجام توسط رهبری، همچنان شاهد تخریب دولت، مذاکره‌کنندگان و نمایندگان حامی برجام در مجلس هستیم مسعود پزشکیان از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی از هدف منتقدانی می‌گوید که بعد از نامه مقام معظم رهبری هم مشغول تخریب دولت و مذاکره‌کنندگان هستند.

قلم | qalamna.ir :

 او اما یک تاکید ویژه هم دارد و می‌گوید که مردم با دلواپسان همراه نیستند. مسعود پزشکیان، با تاکید بر فصل‌الخطاب بودن نامه رهبری به رییس‌جمهور درباره اجرای برجام، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با تحریر این نامه سعی‌ کردند، مجموعه اختلاف‌های موجود درخصوص برجام را به یک وحدت و جمع‌بندی مشخص برسانند تا دیگر گروه‌های موافق و مخالف برجام روبه‌روی هم صف‌آرایی نکنند.

در فضایی که برخی تداعی می‌کردند اگر کسی با برجام مخالفت کند، ضد رهبری است؛ نامه رهبری به‌نوعی نقطه پایانی بر این جدل‌ها بود و البته هم‌اکنون هم برخی سعی می‌کنند، این نامه را در راستای نظرات خود تفسیر کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پاسخ به این سوال که چرا پس از تایید برجام توسط رهبری، همچنان شاهد تخریب دولت، مذاکره‌کنندگان و نمایندگان حامی برجام در مجلس هستیم، تصریح کرد: متاسفانه گروهی به نفع‌شان نیست دستاوردی را که توسط دولت و مجلس و با هماهنگی رهبری به دست آمد، درست ارزیابی کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با انتقاد از کسانی که با اهانت و توهین به مسوولان نظرات‌شان را بیان می‌کنند، یادآور شد: اگر امروز نظر واقعی جامعه را بپرسید، می‌بینید که مردم با این جریان‌ها همراه نیستند.

این افراد فقط می‌خواهند با بی‌احترامی نظرات‌شان را اعمال کنند. اگر بی‌احترامی کردن اصول است و اگر بداخلاقی راه ائمه و بزرگان دین است، بگویند کدام امام و پیامبر و کدام انسان مذهبی و درستی چنین برخوردهایی می‌کنند؟! کدام اصول می‌گوید که باید با توهین و ارعاب کارتان را پیش ببرید؟!

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.