stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 1011
  • 09 شهریور 1394 - 13:42
5

ساز بانوان در تهران کوک است

در واپسین ماه فصل تابستان، ساز و آواز چند گروه ویژه‌ی بانوان در تهران کوک می‌شود.

قلم | qalamna.ir :

۱۴۱۲۷۶۲۰۲۶۴۹۵_۱۳۸۱۳۳۴_۲۷۳۲۴۳۵۰۹۵۰۳۷۸۸_۱۲۵۴۳۸۸۳۳۳_nدر روزهایی که سالن‌های کنسرت پایتخت میزبان اجراهایی در ژانرهای مختلف است، بانوان فعال در عرصه‌ی موسیقی همچنان حضور پررنگی در این اجراها دارند.

«ستاره قطبی» گروه موسیقی فعال بانوان در ژانر پاپ است که خوانندگانش به زبان‌های مختلف برنامه اجرا می‌کنند. این گروه چهار خواننده به زبان‌های فارسی، عربی، هندی و انگلیسی دارد و اجراهایی را به سرپرستی بهار ایلچی در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه می‌برد.

این اجرا ۱۹ شهریورماه ساعت ۱۵ در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. قیمت بلیت‌های اجرا نیز ۳۵ تا ۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

***

تالار وحدت ۲۶ و ۲۷ شهریورماه میزبان گروه موسیقی «ژیوار» است که مخاطبان، بیشتر این گروه را با اجرای قطعات کردی می‌شناسند. ژیوار شیخ‌الاسلامی خواننده‌ی گروه خواهد بود و فرشاد رستمی قطعاتی را برای این گروه تنظیم کرده است. این کنسرت در دو بخش فارسی و کردی روی صحنه خواهد رفت و چهرزاد شیخ‌الاسلامی طراح حرکات آیینی است.

این اجرا نیز ساعت ۱۵ برگزار می‌شود و بهای بلیت‌ها ۳۰ تا ۶۰ هزارتومان تعیین شده است.

***

«حدیث رویا» گروه دیگری است که برای بانوان فعالیت می‌کند. سرپرست و خواننده‌ی گروه، رویا راعی است که ۶ مهرماه با همراهی گروهش در تالار وحدت اجرا خواهد داشت.

این اجرا ساعت ۲۱ روی صحنه خواهد رفت و قیمت بلیت آن نیز ۵۰ هزارتومان است.

***

نیوشا بریمانی از نوازندگان نام‌آشنای کمانچه نیز گروهی به نام «نوشه» تشکیل داده است و ۲۱ شهریورماه در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد داشت. البته این کنسرت صرفا ویژه‌ی بانوان نیست و به‌صورت هم‌خوانی برگزار می‌شود. خواننده‌ی اصلی گروه نیما رییسی است که قرار است، تعدادی از قطعات خاطره‌انگیز را برای مخاطبان اجرا کند.

این کنسرت در دو سانس ۱۸ و ۲۱ برگزار می‌شود و قیمت بلیت آن ۶۰ هزارتومان است.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.