stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 10073
  • 05 آبان 1394 - 11:10
5

زیباکلام: ۶ سال منافع ملی به واسطه نحوه مذاکرات آقای جلیلی به خطر افتاد

زیباکلام: ۶ سال منافع ملی به واسطه نحوه مذاکرات آقای جلیلی به خطر افتاد

مخالفان برجام اگرچه برای اعلام و ابراز مخالفت، ذی حق هستند اما آن‌ها باید این حق را برای طرف مقابل نیز قائل باشند که آن‌ها هم در صداوسیما و تریبون‌های رسمی حاضر شوند تا از سیاست‌های هسته‌ای دولت گذشته انتقاد کنند و با استدلال بگویند که ۶ سال منافع ملی به واسطه نحوه مذاکرات آقای جلیلی به خطر افتاد.

قلم | qalamna.ir :

قلم، صادق زیباکلام  با اشاره به استمرار مخالفت تندروها با سند قانونی شده برجام و نمود مخالفت آن‌ها در مراسم سوگواری ایام محرم، اظهار داشت: این حق طبیعی، قانونی و الهی مخالفان برجام است که با این سند به مخالفت بپردازند و با رساترین و بالاترین صدا مخالفت و انتقادات خود را نسبت به برجام اعلام کنند و حتی این حق را دارند که بگویند برجام خیانت است.

وی ادامه داد: اما نکته مهم این است که مخالفان برجام که ابراز مخالفت‌ها و بعضا توهین‌های‌شان به تیم مذاکره‌کننده از صداوسیما و تریبون‌های نماز جمعه پخش می‌شود، این حق را برای طرف مقابل و موافقان برجام هم قائل باشند که دلایل حمایت و موافقت خود را اعلام کنند.

زیباکلام تصریح کرد: مخالفان برجام اگرچه برای اعلام و ابراز مخالفت، ذی‌حق هستند اما آن‌ها باید این حق را برای طرف مقابل نیز قائل باشند که آن‌ها هم در صداوسیما و تریبون‌های رسمی حاضر شوند تا از سیاست‌های هسته‌ای دولت گذشته انتقاد کنند و با استدلال بگویند که ۶ سال منافع ملی به واسطه نحوه مذاکرات آقای جلیلی به خطر افتاد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب رسانه ملی را بلندگوهای طیف تندرو جناح اصولگرا دانست و خاطرنشان کرد: افرادی که به مخالفت با برجام می‌پردازند باید این حق را برای امثال صادق زیباکلام نیز قائل باشند که به مخالفت با سیاست‌های هسته‌ای دولت قبل بپردازد.   

 

ایلنا

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.